Christmas is around the corner

Kerstmis is voorbij en overmorgen start 2017! Voor we aan het nieuwe jaar kunnen starten wil ik jullie nog graag een late 'what I got...


Kerstmis is voorbij en overmorgen start 2017! Voor we aan het nieuwe jaar kunnen starten wil ik jullie nog graag een late 'what I got for christmas'!
Benieuwd, lees dan snel verder!

Dit jaar vierde ik kerst met mijn gezin en mijn beste vriendin! We hadden leuke cadeautjes voor elkaar voorzien waar we beide iets aan hadden en de cadeautjes die we gaven waar iedereen blij mee was!

Ik vind het leuk om op Youtube zo'n filmpjes te bekijken. Het is niet om op te scheppen. Ik wou jullie dit nog graag even laten weten. Nu dat ik dat heb gezegd, laten we er aan beginnen!


 1 Milla D'opiz

Dit cadeautje heb ik van mijn mama gekregen! Het was een set van een dag- en nacht crème, een face wash en een gel. De producten bevatten aloë vera en zijn geschikt voor de gevoelige huid.

Link!

2 sleutelhanger

Dit was mijn cadeau voor Amber! Ik wou iets persoonlijks geven dat ze dagelijks bij haar zou dragen. We waren een tijd terug dan ook bezig over sleutelhangers en vond dit echt een super leuk origineel cadeau. Ik heb eerst de A en Amber heeft eerst de J.

Link!

3 Citytrip

Amber heeft voor mijn kerst een citytrip voor ons beide naar Brugge gepland! Hoe leuk is dat wel niet! We verblijven in een super leuk hotel dicht bij de stad wat heel handig is en we gaan veel kunnen shoppen en bezoeken. Ik kijk er zo naar uit!

4 Badjas

Amber haar 2de cadeau voor mij was deze super warme en leuke badjas! Ik was zo happy toen ik het cadeau open deed en zag dat het een badjas was. De badjas is van fleece en dus lekker warm tijdens de koude maanden.

Ik ben zo dankbaar voor de cadeautjes die ik gekregen heb en heel dankbaar dat ik zo'n goede vriendin en ouders heb. Ze betekenen veel voor me ook al zeg ik het hen niet genoeg!

Ik hoop dat jullie allemaal een zalige kerst hebben gehad en er ten volle van hebben genoten.
Ik wens jullie al vast een happy new year!

Liefst

You Might Also Like

0 reacties