Special place in my heart

Vandaag zet ik een belangrijke persoon, die een groot deel uit maakt van mijn leven, in de bloemetjes. Voor meer lees snel verder! ...


Vandaag zet ik een belangrijke persoon, die een groot deel uit maakt van mijn leven, in de bloemetjes. Voor meer lees snel verder!


Ik weet dat ze dat niet al te graag (in de bloemetjes gezet wordt) maar ze verdient het. Ik ken haar al 4 jaar lang en op deze 4 jaar tijd hebben we al veel meegemaakt. We zijn al samen naar New York City geweest, Londen, op skiereis, citytrip in eigen land (Brussel), Parijs, Rome en nog zoveel onvergetelijke plaatsen. Niet alle momenten te samen staan op foto vast gelegd. Het zijn de onvergetelijke momenten die meestal niet worden vastgelegd op foto.

Vanaf het moment dat ik haar had ontmoet was er direct een klik. Het leek alsof we elkaar al super lang kenden. We schieten dan ook super goed op met elkaar maar onze interesses zijn helemaal verschillend. We denken hetzelfde over veel dingen in het leven en kunnen dan ook over alles praten met elkaar. Het is een vriendschap van goud. We zeggen wat er op onze lever ligt en helpen elkaar maar maken elkaar ook beter in positieve zin.

Omdat ik het nooit genoeg zeg, bij deze, is ze één van de meest belangrijke personen in mijn leven. Ze is er altijd voor mij maar ik zal er ook altijd zijn voor haar. Vrienden laat je niet alleen op moeilijke momenten in het leven. Iedereen heeft iemand nodig waar ze 24/7 kunnen op tellen.
Ik hoop dat iedereen zo'n geweldige vriendin heeft in zijn leven. De mijne is er toch alleszins al ééntje van goud!

Love





You Might Also Like

0 reacties